5 kroków do szybkiej wyceny.

5 kroków do szybkiej wyceny.

Klienci często chcą otrzymać szybką ofertę z kilku powodów:

Potrzebują szybkiej odpowiedzi – w niektórych przypadkach czas jest kluczowy, a szybka oferta może pomóc w podjęciu decyzji lub rozwiązaniu problemu. Na przykład, jeśli planujesz akcję promocyjną, chcesz wiedzieć jak najszybciej, ile będzie kosztować każdy z elementów niezbędnych do promocji.

Konkurencyjność – w dzisiejszych czasach wiele firm oferuje podobne produkty lub usługi. Szybka odpowiedź może pomóc firmie zdobyć przewagę nad konkurencją, oferując klientowi natychmiastowe rozwiązanie problemu.

Wygoda – otrzymanie szybkiej oferty może być po prostu wygodne dla klienta. Dzięki temu nie muszą czekać długo na odpowiedź i mogą szybciej zdecydować, czy chcą skorzystać z danej oferty.

Zwięzłość – czasami klienci wolą krótkie i zwięzłe odpowiedzi, a szybka oferta może dostarczyć takiej informacji w sposób przejrzysty i zrozumiały.

W każdym przypadku ważne jest, aby oferować szybką odpowiedź, która spełni oczekiwania klientów. Dzięki temu firma może zyskać lojalność klientów i zwiększyć swoją reputację.

Aby zapytanie o cenę mogło szybko przerodzić się w podpowiedź potrzebne są niezbędne elementy takie jak:

InformacjaMusisz widziećDlaczego ?
1Co chcesz nadrukować ?Przygotuj grafikę. Jeśli jeszcze jej nie posiadasz sprecyzuj czy będzie to grafika jedno, dwu , trzy… kolorowa a może druk full kolor.
2W ilu miejscach będzie nadruk ?Sprecyzuj czy nadruk będzie wykonany tylko w jednej pozycji ( np na plecach) Czy w kilku (np. plecy , pierś i ramię)
3Na czym chcesz mieć nadruk ?Ten sam nadruk wykonany na różnych materiałach może mieć inną cenę. Wpływ na cenę ma też sam kolor materiału. Ten sam nadruk na koszulce czarnej może mieć inną cenę na koszulce białej.
4Ile sztuk chcesz zamówić ?Nakład ma równie ważny wpływ na cenę nadruku jak powyższe informacje, zwłaszcza w sitodruku i transferze w których występują stałe koszty przygotowania matryc.
5Ma kiedy potrzebujesz zamówienia ?Element nie mający bezpośredniego wpływu na cenę ale ułatwiający podjęcie decyzji czy zamówienie będzie w stanie być wykonane na czas.

Dodaj komentarz