Identyfikacja wizualna jest podstawowym elementem  kreowania pozytywnego wizerunku firmy wśród klientów. Głównym elementem identyfikacji wizualnej jest logo / logotyp stanowiący podstawowy znak rozpoznawczy. Prace nad identyfikacją rozpoczynają się zwykle od stworzenia loga / logotypu, który później powielany jest w różnej formie na podstawowych nośnikach reklamowych. Projekt logo to również wiele aspektów technicznych, które mają bardzo duże znaczenie w późniejszym odwzorowaniu logo na różnych mediach. Poprawnie zaprojektowane logo powinno posiadać wersję dwukolorową (tło + logo w jednym kolorze), zwaną zwykle opcją czarno-białą. Dzięki temu istnieje możliwość wykonania np. graweru na długopisach, bądź też wydruk jednokolorowy na koszulkach z zastosowaniem sitodruku .

Zanim zlecisz nam zaprojektowanie logo, zapoznaj się z poniższymi informacjami! Każda branża ma swoją specyfikę… wartość pracy twórczej nie przeliczamy na kilogramy, ani też godziny.

Jeżeli zgadzasz się z co najmniej jednym z poniższych twierdzeń, ta usługa nie jest dla Ciebie:
– potrafisz zaprojektować logo samodzielnie, lepiej niż my
– sądzisz, że robimy to dwoma kliknięciami lub program graficzny robi to za nas,
– ściągamy z internetu gotowe projekty, bądź bierzemy je z jakiegoś “magicznego zbioru” i podstawiamy tylko nazwę firmy

Jeżeli chcesz otrzymać projekt zgodny ze swoimi oczekiwaniami, sprecyzuj je! Pamiętaj, ocena jakiejkolwiek grafiki jest sprawą bardzo indywidualną. Rzecz piękna jednej osobie może być brzydka dla innej… nie wszyscy ludzie mają identyczny gust.

Określ jak najwięcej cech swojego przyszłego logo:

Styl w jakim ma być zaprojektowane logo (np. nowoczesny, retro, rustykalny, infantylny itp.)
Kolorystyka (kolory jakie możemy użyć, a jakich mamy unikać)
Elementy graficzne jakie mogą znaleźć się w logo jako symbole graficzne (W bezpośrednim nawiązaniu do branży, dla fryzjera mogą być to nożyczki lub grzebień. Mogą być to również nawiązania nie bezpośrednie lub całkowicie nie związane z przekazem logo).
Ułożenie poszczególnych elementów względem siebie, np. element graficzny nad, pod lub obok nazwy firmy itp.
Bezwzględnie musisz podać nam nazwę firmy, bądź produktu która ma się znaleźć w logo. Może się tam znaleźć również jakiś dopisek lub maksyma. Nazwy te nie mogą być zmieniane w trakcie projektu, od nich bowiem zależy układ elementów oraz sposób stylizacji liter. Nowa nazwa to nowy projekt, osobne zlecenie.

Jeżeli nie możesz podać powyższych szczegółów możesz dać nam wolną rękę, decydujesz się jednak na nasz gust, doświadczenie oraz wyczucie tematu. Nasze możliwości oceń na podstawie portfolio i dopiero wówczas podejmij decyzję dotyczącą zlecenia projektu logo. Decydując się na tą formę realizacji projektu, miej świadomość że nasz gust może nie do końca być zbieżny z Twoim.

Visit Us On FacebookVisit Us On LinkedinVisit Us On YoutubeVisit Us On Instagram